درباره برند پکس (PAX)

درباره برند پکس (PAX)

درباره برند پکس (PAX)

 

PAX Technology، Inc یکی از سریعترین ارائه دهنده راه حل های پرداخت الکترونیکی در جهان است و در بیش از 120 کشور جهان توزیع  شده و  بیش از 40 میلیون ترمینال دارد. PAX به ارائه راه حل های پرداخت نوآورانه ، مقرون به صرفه و با کیفیت برتر به مشاغل سراسر جهان اختصاص یافته است.

 

برند پکس در حوزه سیستم‌های پرداخت الکترونیک تولید و توسعه یافته است. پکس یک برند ژاپنی است و هم‌اکنون در کشور چین تولید می‌گردد. محصولات این برند شامل انواع پایانه فروشگاهی هوشمند و اندرویدی

است که در حوزه‌های مختلف کسب و کاری کاربرد وسیعی دارد. هم‌چنین صندوق های فروشگاهی اندرویدی با استاندارد  PCI  برای پذیرش مستقیم کارت‌های بانکی از دیگر محصولات منحصر به فرد این برند
 
است.دستگاههای کارتخوان سیار برند پکس با کیفیت و در انواع مختلف و کاربردهای ویژه هم اینک در فروشگاه ارگل موجود است. نماینده این برند در خاورمیانه شرکت توسن تکنو است.
 

 براساس شماره 1138 گزارش نیلسون (صفحات 29-30) ، حجم محموله PAX در سال 2017 5.9 میلیون دستگاه بوده است که 9٪ از کل حجم حمل و نقل جهانی را به خود اختصاص داده است. در سال 2018 ، حجم حمل و نقل PAX نسبت به سال گذشته 67 درصد افزایش یافته است.

 

 شرکت PAX Technology برای بیش از ده سال در خدمت بازار جهانی خرده فروشی بوده است و در سال 2018 بیش از چهار میلیون پایانه را ارسال کرده و در بیش از 120 کشور دنیا توزیع دارد. به منظور حمایت از توسعه سریع تجارت در ایالات متحده ، در جستجوی نامزدهای کالیبر بالا برای پیوستن به تیم خود هستند. مأموریت اشتغال آنها یافتن افراد قابل اعتماد است که در انجام وظایف ، مهارت ها و حرفه ای بودن خود سرآمد هستند.